منصور-و-رییس-موسسه-یونسیف-گفتگو-کردند 

سرپرست وزارت آب و برق و رییس مؤسسه یونسیف در افغانستان پیرامون همکاری مشترک در پروژه‌های آب و برق صحبت نموده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت آب و برق ا.ا در رشته پیام های در ایکس امروز(سه‌شنبه، ۱۸ ثور) نگاشته است که عبداللطیف منصور، سرپرست این وزارت با تاج الدین، رییس عمومی مؤسسه یونسیف در افغانستان و شماری دیگر از مسوولان این موسسه پیرامون همکاری‌های مشترک در تطبیق پروژه های آب و برق بحث و گفتگو نموده‌اند.
بر اساس خبرنامه این وزارت، در این دیدار سرپرست وزارت آب و برق با اشاره به تاثیرات تغییرات اقلیم و اهمیت مدیریت آب در افغانستان از مؤسسه یونسیف خواسته است که در قسمت پروژه‌های تامین آب آشامیدنی در ولایت‌های دوردست کشور، پروژه انتقال آب از پنجشیر به کابل، تأمین تجهیزات تخنیکی و ارتقای ظرفیت انجنیران با این وزارت همکاری نماید.
در همین حال ربیس عمومی مؤسسه یونسیف در افغانستان گفته است که تطبیق پروژه های آب در اولویت‌های کاری این مؤسسه قرار دارد و این موسسه در نظر دارد که در قسمت تقویت آب‌های زیرزمینی، مدیریت منابع آب و تامین آب آشامیدنی صحی در افغانستان بیشتر کار کند.
 وی همچنان علاوه کرد که این مؤسسه  در بخش انکشاف انرژی در افغانستان نیز فعالیت خواهد کرد.
از سوی هم در این جلسه دو طرف به همکاری مشترک در راستای مدیریت آب و انکشاف انرژی به همدیگر اطمینان داده به هماهنگی و آغاز همکاری به صورت عملی تاکید ورزیده‌اند.

منصور و رییس موسسه یونسیف گفتگو کردند 

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد